„Gondolná, hogy egy gomb színe 30%-al képes növelni a eladásokat? Döbbenet, de igaz.”

Webergonómia, weboldalak újratervezése

Egy weboldal, webáruház valamilyen jól meghatározott cél érdekében jön létre. 
Az adott célt funkcionálisan sokféleképpen elérhetjük, és ezzel a dolgot ki is pipálhatjuk. Ha pédául a webáruház megjeleníti a termékeket, és azokat kosárba is lehet tenni, gondolhatjuk, hogy a vevőket már semmi sem akadályozza meg attól, hogy rendeljenek.

Ha az szeretnénk, hogy az adott cél nem "elérhető" legyen, hanem a lehető legegyszerűbben,  leghatékonyabban a legtöbb profitot hozza, akkor szükség van a felületek ergonómiai megtervezésére is. Alapvető igény, hogy a vásárlás folyamata gördülékeny legyen, és a szükséges információk minden ponton rendelkezésre álljanak. De a felülettel szemben nem csak az igény, hogy a folyamatot végigvigye, hanem ösztönözze is.

Kinél van a bölcsek köve?

Nálunk nincs! (és nincs is rá szükségünk...)

Mit lehet tenni? Tesztelünk!

Weboldalak ergonómiai kialakítása során ugyan van néhány alapvető szabály, amihez tartjuk magunkat. A kulcsfelületekre azonban több változatot készítünk, és teszteléssel határozzuk meg, melyik hatékonyabb az adott esetben.
Állás | Kapcsolat | Céginformáció | Oldaltérkép | Adatkezelés
© 2024 Következő Opció Stratégiai Tanácsadó Kft. Minden jog fenntartva.